11 Ocak 2011 Salı

Canım acıyor!

Buara iş yerimden hiç memnun değilim canım çok acıyor çok şey istemiyorum ki ben !Sadece huzur istiyorum her yerde ... İlk önce işimde istiyorum saniye başı ismimin söylenmesinden nefret eder hale geldim adımla hitap edileyim istemiyorum .
Evde olmak bilgisayarda takılmak, çay demleyip kitap okumak istiyorum.Çayımı rahatlıkla içip şimdi de kahve içmeliyim demek istiyorum elimdeki kitap bitsin heyecanla yenisini alıp okuyayım istiyorum .
Bol bol gezip şahane fotoğraflar çekmek istiyorum farklı dünyaları yaşamak tatmak istiyorum. Özgür olmak istiyorum ve 2011 de AŞIK olmak istiyorum :)

Çok şey istemiyorum ki inanın!

2 yorum:

  1. hadi gel fotoğraf çekelim:)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl da iyi olurdu ablacım anlatamam .. Okadar sıkıldım ki bir çok şeyden sessizce kaldım. Yaşadığımı bilen bir burdakiler var.

    YanıtlaSil