6 Eylül 2010 Pazartesi

Çengelköy de Muhteşem Bir Pazar Günü ..

Çengelköy ve dün nasıl güzeldi anlatamam . İstanbul da şahane bir pazar günü dışarıda hava yağmurlu , herşeye rağman yılmayan abla kardeş karar verdik dışarıda buluşmak için ve mekan ablam tarafından seçildi. ÇENGELKÖY!

Yıllardır gitmek isteyip de gidemedğim o güzelliğe dün kavuştum sonunda... Küçüklüğümde "Süper Baba" adında bir dizi vardı çok severdim belki sizlerde hatırlarsınız .Hatırladınız mı?
-Haaa tamam bildik derdiğinizi duyar gibiyim. :) İşte, o diziyle başlamıştı benim Çengelköy ile olan aşkım ama sonun da yıllardır beklediğime deydi be kardeşim!

Abla ile beraber Erbap kafede buluşuldu ve saatlerce oturuldukdan sonra hadi yağmurda ıslanalım dendi.Ve sonrasın da ablam burayı hatırladın mı gibi sorular yönelti.. Bende ki yanıt ise;
- Evet abla, hatırladım.( Nasıl unutabilirim ki , yıllardır izlediğim bir diziydi ve her yer hafızama kazılıydı :) )

Gün sonuna doğru Çınaraltına gidildi ve karınlar doyuruldu.Üstüne çaylar ve sigaralar tüttürüldü :) Ohhhh mis :d
Sonra ablam ile yaptığım keyifli bir muhabbet ve alışveriş :D
En üzücü kısmı ise veda anı oldu çünkü , ben çok eğlenmiştim ve eve gitmek istemiyordum . Ama olsun herşey tadında güzel :D
Sonuç olarak ; Çengelköy'e gidilmeli ve şahane bir gün geçirilmeli :)















2 yorum:

  1. harika görünüyor fotoğraflarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Heyyyy !Gerçekden mi Nilay Abla?
    Ayrıca teşşkür ederim. :)

    YanıtlaSil