11 Eylül 2009 Cuma

UNUTULMAK !



Dün birkez daha hatırlanmamanın ne demek olduğunu daha iyi anladım.Ve hala aynı ev içinde ev halkıyla köşe kapmaca oynamaya devam ediyorum ...
***
Hiç bir rüzgar yıkamaz beni sanıyordum ama ben de artık dayanamıyorum ,kanım çekiliyor ve ben can çekişiyorum ...Sormayın eski Derya nerde diye o YOK bu da ne zaman yok olur bilmiyorum ama çemberin daraldığını hissediyorum ... Tıpkı kardeşim gibi dün doğdum bugün ölüyorum !

Bu yazıyı bugün facebook dayazdım buaralar gerçekten de hiç iyi değilim.Bunun sebebi belkide kullandığım depresyon ilaçımdır bilemiyorum ama o basit ilaç bende pek iyi etki göstermnedi.Nasılmı gece uykum da konuşuyormuşum :( Sonra bi sabah az daha o ilaç yüzünden intehar edicekdim .Akıl gel-git oluyor galiba...Neyse ki bayramdan sonra tekrar görüşcem dr.la bakalım bu sefer ne dicek :(
Aklımda binlerce soru var .
İşte birtanesi ;

Kaç kişi öz babası tarafından tacize uğrar ??Benim kisi öyle bi soru merak ediyorum.


***

Kendimi kaybetmek istemiyorum .Var olmak ve inadına güzel şeyler yapmak istiyorum .Hayata ve insanlara karşı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder