10 Eylül 2009 Perşembe

Bir Doğum Günü Daha...





26 yıl önce bugün... Bugünü, 26 yıl öncesi olarak varsayıyorum şimdi...
Tıpkı şimdi ki gibi o zaman da yalnızdım .Hatırlanmanın ne demek olduğunu sanırım en iyi bilenlerden biri de benim... :( Hala aramasını beklediğim ama aramayan arkadaşlarım var ,tek sorun onlar da değil gerçi ailem bile hiç bir zaman hatırlamadı beni maalesef sanıyorum ben unutulmuş bur çocuğum ne acı değil mi :(
Şimdi belki de yahu doğum günün de hatırlamadılar diye unutulmuş mu oluyorsun hemen diye düşünenler varsa söylim .Evet öyle oluyorum .Ne yazık ki aynı ev içinde köşe kapmaca oynağım insanlarla yaşıyorum .
Aman yahu sıkıcı ,sıradan bir gün dah ayaşıyorum işteee .Bari akşam olsada kendi kendimmi mutlu etsem şöyle şahane bir kahve yapsam kendime ve birde sigara keyfi süper olurdu .

NE YAZIK Kİ İYİKİ DOĞMUŞUM BEN !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder