12 Eylül 2009 Cumartesi

Ordan Burdan :)

Dün sormuş olduğum soruya kimse yanıt veremedi veremedikleri gibi sen misin yoksa o kişi dediler.Yok Yahu ben değilim .
Mecidiyeköyden eve gitmek için bindiğim otobüste arkamda oturan iki yaşlı kadının diyologlarıydı ee bende istemeden dinlemek ve kulak misafiri olmak zorunda kadım napim onlarda o kadar yüksek sesle konuşmasalarmış...Aklıma takıldı ve sormak istedim ve sordum ama yanıt alma konusunda başarılı olamadım tabi :))

***

Buarada banka borçumu da hallettim çok şükür dün bankaya gidip taksitlendirdim sonunda. Ve zorda olsa ilk tasitini yatırdım ama bakalım bundan sonrakileri nasıl vericem bilemiyorum .Acıl durum sinyali çakıyorum,benim iş bulmam gerekiyor en kısa zamanda :))


***
Elimde günlerdir bitiremediğim bi kitap var iyice sıkılmaya başladım hiç bir kitabı elimde bu kadar uzun tutmamıştım (Orhan PAMUK- Masumiyet Müzesi)Hayır bişey değil kitabı okurken Kemal'in Fusün 'a olan manyaklık derecesine gelen aşkı yüzünden ben kafayı oynattım .Her okuyuşumda Allah'ım bune büyük bi saplantı böyle demekten kendimi alamıyorum :))Almak ve okumak istediğim başka kitaplar var ama sanırım onları
elde edebilmek için baya beklemem gerekiyor :(


***

Dün ilk defa bir dilenciyi kötü bir şekilde payladım .Oturmuş aşağıya Allah rızası için diyip de Allah seni sevdiğine kavuştursun diye dua ediyordu .Ya hu kadın benim cebim de 1tl bile yok sen tutmuşsun dileniyorsun bide Allah'ın adını kullanıyorsun acayıp kafam attı bu duruma ve etme dua bana diye kadına kızdım olmuyor kabul dedim .Ve tam beş dakika sonra başka biri çıktı karşıma o da aynısı dün kesin benim sabrım deneniyordu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder