29 Haziran 2010 Salı

Kanser...!!!

Kanser...!!!
Sen ne illet bir hastalıksın yahu ...Buaralar teyzemin hastalığıyla uğraşır haldeyiz.Bir ayağımız ve aklımız devamlı Kocaeli Devlet Hastanesin de yatmakda olan teyzemde.Hastalık gün geçtikçe tüm vücudunu sarar hale geldi.Az önce öğrendiğimiz bir haberle birkez daha yıkıldık.Artık beyninede sıçramış durumda hastalığı arada aklı gidip geliyordu sanırım bundan dolayı ...Ağrıları iyice artdı canı çok yanmaya başladı tabi bunda en büyük etken girmiş olduğu ışın ve kemoterapininde çok büyük bir etkisi var. Bir tarafı ise tutmuyor bundan kelli yatağa bağlı maalesef :(
Ah benim çakır gözlü, boncuk teyzem kırk yıl düşünsem senin bu hastalığa yakalanacağın aklımın bile ucundan geçmezdi.Iıııhhhh olmuyor ben hala yakıştıramıyorum sana bu hastalığı :( Benim biricik teyzem.
Sen acı çektikçe ben çaresizce izliyorum ve SUSUYORUM...!!!
Ahhh benim çakır gözlü, boncuk teyzem ahhhh ...

2 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun teyzenize.. Yüce Allah'tan acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun canım saolasın ..

    YanıtlaSil