9 Haziran 2010 Çarşamba

Pehhh Beeeee..

İş yerime ulaşır ulaşmaz kendime söz verdiğim papatya çayımı hemen demledim ancak çayın bozuk olduğu hissiyatını alınca hüsrana uğrayan ben napıcam şimdi endişesi ile bön bön bakınmaktayım etrafa, en iyisi gidip normal bir çay alayım kendime ...(Buarada çayın anormeli de olmaz yane :) )



Dün ailece geçirdiğimiz o kötü geceden sonra hala uykum açılmış değil.Kız kardeşim zehirlendi gecenin bir yarısı ev halkı hastanedeyiz apar topar neyseki bir iğne yapıldı ve ben sabah evden çıkarken hiç bişeyi yoktu öyle masum masum uyuyordu kendisi ..Umarım gerçekdende benim düşündüğüm gibidir.

***

Bir haftadır elimde evirip çevirim okumaya çalıştığım "Zar Adam" isimli kitapla başım dertde :D Aslına bakarsanız kitap fena değil akıcıda ama ben onu sadece işe gelip giderken okuduğumdan çabuk ilerlemiyor olması beni biraz sıkıyor yahu bitsinde bende kendime Emre KONGAR'ın kitaplarından birini hemen alayım .


Patronlar ofise gelmeden ben burdan firar etsem şahane olacak :D
Hadi bayy ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder